گوشی و تبلت سامسونگ

گوشی و تبلت سامسونگ

گوشی و تبلت سامسونگ

گوشی و تبلت سامسونگ

گوشی و تبلت سامسونگ و یخچال و تلویزیون و لوازم خانگی سامسونگ و قیمت گوشی و تبلت سامسونگ

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

گلکسی نوت 8

سامسونگ (Samsung) در 15 سپتامبر گوشی گلکسی نوت 8 را رسما عرضه می کند. اما گزارشات با آنکه هنوز روز رسمی مربوط به عرضه این گوشی فرا نرسیده، خبر از پیش فروش موفق آن می دهند. حالا هم این گوشی حتی پیش از عرضه شدنش به بازار یک فریمور یا آپدیت جدید دریافت کرده است.

ورژن این بروزرسانی N950FXXU1AQI1 است و گفته شده بهبودهایی را برای بخش نرم افزار دوربین گلکسی نوت 8 به ارمغان می آورد. اما گزارش بیشتری در مورد بهبودهای دیگر به دستمان نرسیده است. البته در مورد عملکر شارژر وایرلس هم گفته شده که طی این آپدیت این قسمت هم برای گلکسی نوت 8 با این آپدیت سازگارتر شده است.

این آپدیت شامل پچ امنیتی ماه اوت است در حالی که نسخه مربوط به ماه سپتامبر چند روز پیش محتوایش منتشر شد که شامل رفع ده ها باگ امنیتی سیستم عامل اندروید و نرم افزار خود سامسونگ است.

مشتریانی که در روزهای آتی گلکسی نوت 8 را دریافت می کنند و یا تازه آن را می خرند مطمئنا این آپدیت را هم می توانند دانلود و نصب کنند. این گوشی از 15 سپتامبر وارد خرده فروشی ها و بازار دنیا می گردد.

  • ۹۶/۰۶/۲۳
  • samsung samsung

بروزرسانی

گلکسی نوت 8

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی