گوشی و تبلت سامسونگ

گوشی و تبلت سامسونگ

گوشی و تبلت سامسونگ

گوشی و تبلت سامسونگ

گوشی و تبلت سامسونگ و یخچال و تلویزیون و لوازم خانگی سامسونگ و قیمت گوشی و تبلت سامسونگ

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

گلکسی نوت 8

سامسونگ گوشی گلکسی نوت 8 را در برخی از بازارهای جهانی از 15 سپتامبر یا همان 24 شهریور عرضه می کند. پیش فروش گلکسی نوت 8 هم از چند روز پیش در بعضی از بازارها آغاز گردید. از 24 شهریور هم کسانی که می خواهند گلکسی نوت 8 را بخرند می توانند اقدام نمایند.

سامسونگ از طرفی به تازگی تایید کرد که گلکسی نوت 8 رکورد پیش فروش را در میان خط تولید سری نوت از آن خود کرده. و این موضوع با توجه به اینکه سری نوت بعد از دو سال (با فاکتور گرفتن گلکسی نوت 7) به روزرسانی شده، دور از انتظار نبود.

اما اگر شما تمایل دارید که در این برهه زمانی به دفترچه راهنمای گلکسی نوت 8 دسترسی داشته باشید، می توانید آن را به راحتی دانلود کنید. این دفترچه راهنما که برای شماره مدل SM-N950F است فعلا با زبان انگلیسی در دسترس می باشد.

دفترچه راهنما گلکسی نوت 8 دارای 289 صفحه است که تمام موارد و مسائل مربوط به گلکسی نوت 8 از روش به کارگیری امکاناتش تا انتقال اطلاعات از دستگاه قبلی به دستگاه جدید و عیب یابی مشکلات متعدد را شامل می گردد. این دفترچه همینطور اطلاعات راجع به ویژگی هایی نظیر Samsung Pay و Dual Messenger و Game Launcher و Always On Display و ... در اختیارتان قرار می دهد.

شما می توانید این دفترچه راهنما گوشی Galaxy Note 8 سامسونگ را فعلا به زبان انگلیسی از انتهای این مطلب دانلود کنید. به این نکته نیز باید توجه داشت که کمی زمان می برد تا نسخه های مربوط به زبان های دیگر از جمله فارسی برای دفترچه راهنمای این گوشی منتشر گردد.

دانلود دفترچه راهنما گلکسی نوت 8

  • ۹۶/۰۶/۲۴
  • samsung samsung

نظرات (۲)

ho
باسلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی